- Ana Sayfa
- Kurumsal
- Hizmetlerimiz
- Belgelendirme Hizmetleri
- Ürün Belgelendirme
- CE Belgelendirme
- TSE Belgelendirme
- Sistem Belgelendirme
- ISO 9001:2015 – Kalite Yönetim Sistemi
- ISO 22000:2018 – Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi
- ISO EN 15593:2008 – Gıda Paketleme Ambalaj Kalite Yönetim Sistemi
- ISO 27001:2022 – Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
- ISO 45001:2018 – İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi
- ISO 14001:2015 – Çevre Yönetim Sistemi
- ISO 13485:2016 – Tıbbi Cihazlar Kalite Yönetim Sistemi
- ISO 50001:2018 – Enerji Yönetim Sistemi
- FSSC – ISO 22000:2018 – Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi
- ISO 18601:2013 – Ambalaj ve Çevresel Yönlerin Yönetimi
- ISO 26000:2010 – Sosyal Sorumluluk Rehberlik Standardı
- ISO 31000:2018 – Risk Yönetimi Rehberlik Standardı
- Gıda Belgelendirme
- Tescil Hizmetleri
- Test & Analiz Hizmetleri
- Periyodik Kontrol / Muayene Hizmetleri
- Gözetim Hizmetleri ( Inspectıon)
- Eğitim
- Belgelendirme Hizmetleri
- Dökümanlar
- Makaleler
- İletişim

AQS
EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi
EN 15838 sertifikası müşteri iletişim merkezleri için bir Avrupa standardıdır. EN 15838 standardının kapsadığı alanlar oldukça kapsamlıdır. Yönetim stratejisi ve politikası, iletişim merkezi altyapısı ve acenteleri için gereklilikler, müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluk, zorunlu anahtar performans göstergeleri bunlardan bazılarıdır.
Servis sağlayıcıları müşterilere sundukları hizmetin bağlayıcılığının olması için kaliteli hizmetin ve sadakatin önemli olduğunu bilmektedirler. Ticari işletmeler veya bir iletişim merkezi için zorluk hem ilgili grupları hem de müşteri için değer yaratmaktır. Müşteri iletişim merkezlerinin birlikte çalıştıkları tarafların çeşitli gereksinimlerini ve çıkarlarını yönetebilmesi ve bunlara verebilmesi zorunludur.
EN 15838 Standardının Önemi
Dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin maliyetleri azaltmak için müşteri iletişim hizmetlerini farklı merkezlerden alma yoluna gidebilmektedirler. Bu nedenle müşteri iletişim merkezlerinin hem müşterinin hem de son kullanıcının beklentilerini sürekli olarak karşılama ve aşma kabiliyetini göstermesi önemlidir.
EN 15838 programının kabul edilmesi şirketinizin uzun vadeli hedeflerine bağlı kalmasını sağlayacaktır. İstenilen standarda ulaşmak için müşteri iletişim merkezinin karar vericileri müşteri memnuniyetini takip etmek ve tüm süreçleri veya prosedürleri uyumlu hale getirmek için en iyi yolu göz önünde bulundurmak durumunda kalacaklardır.
Standartların ve beklentilerin karşılanması ve ele alınmasını sağlamak için riskleri tanımlayan ve en aza indiren tarafsız bir değerlendirme sistemi gereklidir. Sağlam bir çalışma sistemi, şirketinize faaliyetlere yönelik verimlilik sunar. Müşterilerinize kalite sunarken üretkenliği artırır.
EN 15838 Standardının Kuruluşunuz Açısından Faydaları
- Müşteri memnuniyeti
- Yönetim ve organizasyon kolaylığı
- Çalışanların memnuniyet, beceri ve kapasite gibi niteliklerinin iyileştirilmesi
- Problemlerin tanımlanması ve çözüme kavuşturulması
- Hizmet maliyetlerinin azaltılması
EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Belgelendirme Süreci
EN 15838 yıllık bir izleme sürecinden sonra elde edilen iç ve dış kullanıma uygun bir rapordur. Müşteri iletişim merkezi profesyonellik iddialarını gerekçelendirmek için bu raporu kullanabilirler.
- Belgelendirme Kararı
- Proje Yönetiminin Uygulanması
- Kapsamı Tanımlama
- Boşluk Analizi ve Risk Değerlendirmesi
- Dokümantasyon/Belgeleme
- Dahili EN 15838 Denetimi
- EN 15838 Belgelendirmesi
EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi almak istiyorsanız veya bu konuda daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa iletişim sayfamız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.